Apua infektioaikaan – Turvaa, kun koronavirus huolettaa.

Voimme lukea ja kuulla kaikista medioista koronaviruksen leviämisestä ja leviämisen rajoittamisesta. Osa ihmisistä kuuluu riskiryhmään ja saattaa saada tartunnan helpommin kuin joku muu. Sairaus saattaa myös olla vaarallisempi riskiryhmään kuuluvilla. Riskiryhmää ovat ikääntyneet ja sellaiset henkilöt, joilla on alhaisempi immuunipuolustus kuin keskimäärin muilla. Kototiimin väki on miettinyt, miten voisimme auttaa ikääntyneitä ja muita riskiryhmään kuuluvia siinä, ettei tarvitsisi altistaa itseään asioissa, missä on mahdollista saada apua.

Olemme lisänneet palveluihimme erilaisia palveluja, joita voi hankkia itselleen ja läheiselleen. Kauppa-apu on yksi palveluista. Jokainen tarvitsee ruokatarvikkeita kaupasta, mutta kaikki eivät osaa tai pysty tilaamaan niitä netin kautta. Vaikka tilauksen osaisikin tehdä netissä, ei tavaroita saa välttämättä kotiinkuljetuksella kotiin asti, saatikka purettuna jääkaappiin ja pakastimeen saakka. Kototiimin kauppapalvelun voi tilata kertaluontoisena tai jatkuvana esim. kerran viikossa tapahtuvana. Vanhat asiakkaamme voivat lisätä palvelun osaksi jo olemassa olevaa palveluamme ja silloin tuomme ostokset samalla kun tulemme asiakkaan luo muutenkin.

Uusina palveluinamme on myös turvasoittopalvelu, jolloin koulutettu hoitajamme soittaa asiakkaalle sovittuna aikana ja kyselee vointia, neuvoo ja opastaa sekä lähettää asiakkaalle tarvittaessa lisäapua, jos tilanne sitä vaatii. Soitot ovat n. 15 minuutin mittaisia, joten huolenpitopalvelu on edullinen ottaa käyttöön. Turvasoittopalvelun tarjoamme asiakkaalle joko jatkuvana palveluna tai kuukaudeksi kerrallaan. Palvelun voi valita joko joka päivä tapahtuvaksi tai esim. kolmena arkipäivänä tapahtuvaksi.

Omaisilla saattaa olla myös kova huoli iäkkäästä läheisestään, jota ei ehkä nyt uskalla mennä tapaamaan, nyt kun pöpötilanne on epäselvä. Kototiimiltä voi myös varata käynnin, jolloin hoitajamme tarkastaa asiakkaan voinnin ja voimme soittaa halutessanne kuvapuhelun omaiselle hoitajan puhelimella. Jos asiakkaalla on itsellä älypuhelin, soitamme kuvapuhelun sillä ja opastamme samalla asiakasta puhelun soittoon.

Yksi suosittu palvelumme on myös ikäihmisille suunnattu henkilökohtainen digiohjaus. Käytössämme on taitava digiohjaaja, joka auttaa ja ohjaa asiakkaitamme laitteiden käytössä, tarkistaa laitteiden toimivuuden ja asentaa esim. uudet laitteet. Ohjaamme esimerkiksi sähköpostin käyttöönotossa ja käytössä, puhelimen käytössä ja vaikkapa sähköpostin asennuksessa puhelimeen, television käyttöön liittyvissä ongelmissa (yksinkertaisin ongelma on patterin vaihto kaukosäätimeen tai kanavien uudelleen asennus) ja kaikessa muussa, mikä liittyy laitteisiin ja niiden käyttöön. Nyt viimeistään on hyvä ottaa käyttöön huolenpitopalvelu, joka sisältää muutaman käynnin kuukaudessa, jolla huolehditaan asiakkaan tarpeista tässä digitaalisessa maailmassa. Digiohjaajan palvelumme on turvallista ja luotettavaa.

Soita ja kysy lisää uusista palveluistamme. Pidetään yhdessä huolta läheisistämme.

Terveisin Kaisa

Puh. 0440292077